onsdag 21 september 2011

Onsdag.



Nu är det ett år sedan jag lämnade Hushagen bakom mig.
Jag trodde aldrig jag skulle flytta därifrån. Egentligen.
Men gjort är gjort och kommer aldrig tillbaka.





Känner mig hemma här i Vallentuna också.
Men samtidigt känner jag mig vilse.

Bor mellan två hem.

(En del är mellan två jobb)
Jag är mellan allting.

Den 3 oktober ska jag få höra resultatet på testet och hur allt blir.
Med skräckblandad förtjusning ser jag fram emot det.
Kanske äntligen kan börja med ytterligare ett nytt liv efter det?


Tror jag fick med mig det eviga regnvädret hit.
Här som det ALDRIG regnar.
Hm.
Skulle vara fina fisken med varm choklad och grädde.



Fotot är taget ungefär förra året den här tiden på året.
Fikade Hurry Curry med H.


Nu väntar vi att N ska komma hem så vi kan göra pannkakor med sylt och grädde.
Dagens villha-sug.


Just ja. "Glömde" fira mitt TIOÅRS jubileum med ryggvärken.
Tionde september 2001.
Inte konstigt jag låg i soffan och såg på nyheterna 11 september.
Tio år har gått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar