onsdag 7 september 2011

Onsdag.

Jag hittade en intressant blogg..
Jag är ganska dålig på att hitta saker på Internet trots att jag har pysslat med det i hundra år snart.
Det är märkligt. Andra "folk" har sett ALLT.
Alla tokiga, äckliga, roliga och hemska inlägg, videos, klipp, bloggar, tidningar och bilder.

Jag surfar på Aftonbladet, DT.se, facebook, min blogg och några sidor till. Typ.
Varje dag.
Samma rutiner.
Hej Rainman.

Men här är bloggen jag ramlade över:
Kaosbloggen

Iom min ADD-diagnos så har jag äran att göra ett test i morgon förmiddag i Djurås.
Testet kanske tar två timmar..
Gissa om min hjärna och jag kommer att vara utmattad?

På tal om något helt annat så är jag jättetrött.
Eller ja. Det var ju lite om en trött hjärna iof.
Vi kom till Floda vid 20.30-tiden igår kväll.
Det kändes som natt.
Min fina prins körde oss.
Jag tyckte inte om att han skulle köra tillbaka direkt i mörker och trötthet.
Men vad gör man när jobbet kallar 05 på morgonen nästa dag?


Idag har det nog regnat hela dagen.
Tydligen regnar det överallt.
Ja, tillomed i STOCKHOLM.

( Dom har alltid fint väder annars., Nästan.. )





Vi saknar redan N.

Vi pratade igen om att ta mitt lilla hus och köra ner det söderut.
Vill bo i Roslagen.
Havet och vinden.
Det sägs att Norrtälje är fint.


Nästa månad är det Svenska Vinthundsklubbens hundutställning igen i Vallentuna.
Jag och Ville var dit förra året och tittade runt på alla fina hundar.
Nu den här gången ska vi baske mig vara med.




Bilden är tagen i ridhuset där vid utställningen.
Kennelmamma Helena står med kopplet.

Ville borde vinna, han är ju finast i hela vida världen.


<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar