måndag 1 oktober 2012

Måndag.

Det hann bli mörkt på promenaden. Det regnar lite, men det gjorde inget.

Har sovit på soffan i ungefär två timmar idag, det G I C K inte att vara vaken.
Ville och Pajjen gjorde mig sällskap.
Tror jag blev lite piggare i alla fall.

Träffat mor, handlade 'mat', lämnade ett viktigt papper så jag har i alla fall gjort något idag.
Började med att sitta i telefonkö i förmiddags i över 20 minuter.

Tröttsamt när man trott att en sak är ordnad, för att sedan få reda på när man ringer att det INTE är gjort.

Nu hoppas jag att det ordnas i morgon.
Jag har gjort min del.
Sjuksköterskan kände igen mitt namn tillomed när jag presenterade mig.
 "Ja, du har haft lite trassel med det där va?"

F-kassan väntar på nytt sjukintyg, jag väntar på att det ska komma på posten så jag kan skicka iväg det innan någonting kan hända på f-kassan och AF.
Humor.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar