tisdag 22 maj 2012

Tisdag.



Idag kom sommaren.
22a maj.
Lite sent men välkommet.


Jag saknar verkligen hus (eller åtminstone en balkong när det börjar bli varmt)
Som en fågel i bur känner jag mig.
Man är van gräsmattor.

 
....


Igår kom boken jag har beställt, försöker läsa den nu.
Får se om man får svar på livets stora gåta.?
Har kommit till insikt (ännu en gång) att det är för märkligt det där med relationer och kärlekshistorier.
Bättre med flick-vänner.
Eller pojk-vänner för den sakens skull.

Eller så Förstår jag bara inte deras språk.
Fast vem gör?
Dubbla budskap är svåra att tyda.

Fast lika glad är jag ändå.

Helst när man hör andra berätta historier om destruktiva/ dåliga förhållanden.
Eller bråk/ svartsjuka.
Då är man jätteglad att bara rå om sig själv.
:)

 (Lånad bild )



Det är en känsla av rastlöshet inuti hjärnan, siktet är inställt på TOK.
Danger danger.
Helst skulle man beema sig tillbaka i tiden till den där perioden,
det kunde bara vara en helg där i början på 2000-talet.
Broadway och Lilla krogen skulle finnas också.
Samma fabulous gäng!

Kanske man skulle ha redigerat lite i historien, tänkte jag när vi  pratade om gamla spöken och svunna tider i eftermiddags.

Man har valt fel eller sjabblat bort om det var någon som var fin.
Fast jag gör ju lika tokiga val än idag så ..
Tra lalala.

FAIL.

Men vilka erfarenheter utav efterkloksamheter man har fått!
Haha.
Professorian Leo.


....


Hoppas solen är här i morgon med.
Vore jättefint det.


Himlen är röd av solen som kryper ner bakom lagårn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar