söndag 27 maj 2012

Söndag, mors dag.












Idag är det väldigt varmt.
Både inomhus och utomhus.
Har ingen termometer varken inne eller ute men himlen är blå och solen stark.


Vill vara vid en sjö nu.
I sommar ska jag ta igen mina näst intill bad-lösa somrar 2010 och 2011..

Jag som älskar att bada.
Fast jag badar bara i Närsen eller kanske kanske Flosjön.

Kan ärligt säga att det kanske har varit högst tre DOPP på två somrar.
Det är skam på torra land.

Jag jobbade hela sommaren i Vallentuna '10..
Vi visste inte riktigt vart man skulle bada.
I somras var vi åtminstone i närheten av vatten, men det var så mycket annat.

Tycker det är för varmt att vara i stan dagar som dessa.

Vi tar oss ingenstans.
Asfalten är stekhet åt hundtassar och barfota-fötter.
Och för varmt åt Ville att gå längre sträckor.



...


Det är Mors dag idag.

Grattis fina mor!
<3
 
Så oerhört tacksam för att du finns.


...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar