måndag 22 april 2013

Måndag.

Började äntligen att möblera om - flyttade teven över golvet till väggen in mot köket. Har två bokhyllor som jag inte är nöjd med, rensade ur några böcker och har nu deckare, böcker om psykisk hälsa, droger, hundar och morfars gamla sångbok kvar..
Det vill säga så har jag dom som är mest intressanta kvar.
Vet fortfarande inte hur jag ska ha resten av mina sweet little things än.
Ena stunden vill jag inte ha några saker framme.
Det finns dom sakerna som har ett speciellt värde för mig för att dom har kommit från fina människor. Dom vill jag ha, men tål inte röran omkring mig nu. Har rörigt överallt känns det som.

Galet att man får andnöd av röran som blir när man möblerar om? Ni vet när allt står i vägen, det börjar med energi 2000 och det slutar att man kommer iordning till nästa jul. Typ.

När tillomed min storebror har det mer ihoplockat hemma än MIG då har det gått utför.

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar