måndag 26 november 2012

Måndag.

Åh, nu var det ett tag sedan igen.
Jag hade en påminnelse på telefonen att jag skulle komma ihåg att skriva om Floda.
Var där en natt bara, såg efter Nisse.

Hälsade på Robert vid kyrkogården.
Visste inte vart graven var förrens jag kom in på kyrkogården.
Man såg på lång väg.

många blommor.

En del hade hunnit vissna lite men dom var fina ändå.
Glad att jag kom dit och såg, hade bara sett några foton från begravningen.
Jag tände ljus och tårarna rann.
Det var fint.
Tyst och stilla.
Hoppas ljuset brann länge.

<3

Tände även ljus inne hos mormor och morfar på minneslunden.

Saknar er alla.

..


Ofta när jag är i huset i Floda tittar jag efter något som inte finns.
Ser skuggor.
Har märkt det på senare år.
Är inte rädd men tittar alltid en gång extra.


..


När jag cyklade hemåt igen efter kyrkogården flög det upp en duva på bron.
Det kändes nästan som att någon sade hej.
Jag blev tårögd.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar