måndag 19 november 2012

Måndag.

Såklart det är 4 plusgrader och inte 4 minus när vi kommer ut.
Jag borde lära mig att LÄSA och inte blinka förbi en text.
I det här fallet termometern.
Visst att jag har frusit hela dagen.
Men att klä på sig för minus är inte som för plus.

Varmt...Pju.
 

..


Och det är nu jag skulle behöva den där stora whiteboarden jag har tänkt köpa i ett halvår.
Den lilla räcker inte.
Helst trehundrafemtiotvå neonskyltar överallt i lägenheten.
Ren tur jag såg lappen om läkarbesöket på onsdag.
Det är tröttsamt.
Ska det alltid vara så snurrigt?


..


Jag var ut i lördags.
Mysigt och trevligt.
Men det var en dag full utav beslut.
Att det inte kan bara vara.

Jag ångrar inte det jag sade.

Återkommer om helgen.
Nu är det kväll.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar