måndag 5 november 2012

Måndag.

Idag blev jag att tänka på mina juicepaket i kylskåpet.
Ni vet sådana där man blandar själv med vatten.
Haft domstående inne i kylen i flera veckor.
Varför kan jag inte blanda ett juicepaket?
Kan man förklara sådant? 

R hade förstått vad jag menat.
Blir arg och ledsen över att vi inte kan prata mer.
Det känns nu som han var den enda som förstod.
Var så tacksam för det.
Nu pratar jag förstås med honom ändå, jag hoppas han hör mig uppe i himlen.








På tal om det inlägget som jag gjorde innan det här med diagnoserna.
Jag "hänger"inte upp mig på dom.
Men det är väl en orsak att man får dom?
Att vissa saker inte funkar.
Det går inte att förneka.




Saknar dig R. Och Moster B.


Ps.
Dom pratade om människor man saknade på P3 Christer idag.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar