onsdag 17 augusti 2011

Onsdag,

Har varit här en vecka nu, precis.
Lite semesterkänsla.

Har varit i Stockholm en del.
Med E och igår var det f.d grannen H.


Igår blev det en hel eftermiddag inne i stan.
Odenplan, St Eriksplan, Rådmansgatan.
Upp och ner för gator.

Blev bjuden på en av mina godaste glassar hittills.
Och dyraste.

Vi gick till Glasshuset
Oh lord!
Hade gärna åkt dit idag också ..

Vi testade den HÄR Audi S3'an.


Jag hade inte tackat nej.
Brukar inte intressera mig för bilar, men visst.
Den var rolig, gick fort!
Jag vill ha en bil!

Efter vi har varit ut på en spinn med Audin kom vi på att vi skulle nog fika eller äta en bit mat.

Vi hamnade här:
En till Grek på Söder

Åt kyckling! Gott!

Önskar man hade en sådan dag lite oftare som igår.
Trevligt sällskap. God mat. God glass.
Sol.
Gå på stan.
Titta på saker.
Titta på människor.


För att sedan avsluta dagen med finaste pojkarna mina. Ville och N.
<3

Idag skiner solen.
Rastlösheten smyger lite under ytan.
Vet inte några planer för dagen.
Önskar jag kunde vara i stan.
Äta glass.
Köpa HALLON!

Skulle gärna ha hyrt H's lägenhet på Söder.
Älskar sådana gamla hus.
En gammal sliten stentrappa.
Innergård.
Högt i tak.
Höga fönster.
Trägolv.



Vi har det bra här.

Love.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar