tisdag 19 februari 2013

Tisdag.

Jag har en återkommande dröm om att jag packar inför en utlandsresa.
Jag letar fram linnen, kjolar och sådant som man kan tyckas behöva på ett varmt ställe.
Den här gången var vi ända vid incheckningen och jag hade kontanter att betala hela resan men BILJETTEN var spårlöst försvunnen.
Bara det att på plats betala med kontanter var ju märkligt. Anyway. Jag vaknade innan jag fick åka iaf.
Men just det här att jag packar en väska, det är slarvigt och ganska dåligt packat också.

Kanske det är bara för att jag vill så innerligt åka bort..
Resor, stress och läskiga och jobbiga drömmar har genomsyrat senaste veckornas drömmar.

..

Axel fyller 3 år idag.
Tänk om ni visste vilket härligt skratt han har. <3

"Pappa" L fyllde år i söndags.

..

Jag är lite ur form. Vill helst sova.

E

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar