söndag 8 juli 2012

Kofestsöndag.

Jag var med på marknaden hela dagen igår. Från halv 9 någonting till efter 18.00...
På en gång märkte jag av hälsporren. Och ryggen.

Jag kan inte stå i flera timmar. 
Blev så besviken när båda fötterna hade gett upp på kvällen.
Smorde in dom med Siduro och lade tassarna uppe på ryggstödet i soffan.
Det var som jag skulle ha gått runt hela vida universum.
Jag är 32 - inte 102.
:(

Jag hade sett fram emot kvällen på Floparken mycket.
Men det funkade inte utan fötter.

Tappade gnistan totalt.
Vi låg hemma i soffan hos mor & far i stället och tittade på Animal Planet.
A berättade om lejontigern som bland annat har HUNDRA meter långa tänder,
svansen..den är hundra meter lång. Och gapet!!! Det är TUSEN meter stort!!

Haha. Han är så rolig. Dom bodde på lejontiger-planeten och kan dom kan även FLYGA..
Det tar aldrig slut med vad dom kan dom där lejontigrarna.

Och inlevelsen när han berättar.
Guld värd.

<3

F somnade i soffan vid 19.30-isch.
J satte bredvid.
Blinkade och blinkade bra länge innan dom blev uppschasade på övervåningen utav Mumin.
Jag sov uppe i min gamla säng.
Trångt med en 80 säng när man har en Whippet som SKA sova under täcket trots det var jättevarmt..
Pju.

Vaknade med huvudvärk och har nu i skrivande stund (14.44) kommit i kläder.
Luftfuktigheten är ungefär 98%..
KVAVT.
Det har regnat precis hela dagen, hade jag inte haft lite saker att planera så hade jag lagt mig i husvagnen och myst hela dagen lång.


...


Tänkte om jag skulle gå på Da Flo nästa helg här i Floda när jag inte kom ut igår.
Vore ju dumt att missa.
Kan vara mytje oknutt danne.
Och frakä pöjkör..




( Lånad bild )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar