onsdag 27 juni 2012

Onsdag.

Kväll - snart natt.

Hörde Timbuktu idag när jag var till Ica Maxi och handlade.
På kvällspromenaden spelade Magnus Uggla för oss.
Nu spelar Winnerbäck någonstans där inne.

Idag ville jag verkligen ha varit med där inne i vimlet och fått varit med i stora Peace&Love-klubben.
Den där utanförskapskänslan jag känner emellanåt gör sig smärtsamt påmind om hur det har varit i flera år.
Vem verkar tro att jag inte vill ut på roliga äventyr?

Det är det enda jag vill.



( Lånad bild )



....


Hälsporren eller vad det nu är, har börjat spöka igen sedan igår.
Idag kan jag knappt stödja på högerfoten.
Värdelöst.
Hade kunnat gått ner på stan på dagen idag, men kan inte nu pga foten.
Sågar av den snart, synd jag gav bort den där vita plastkniven till Mia i Leksand.
Tänk vad bra den hade kommit till användning nu!


....






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar