lördag 15 december 2012

Lördagkväll.

Folk som hellre ser åt sitt egna bästa före allt annat har jag svårt för. Ändå så finns dom där.
Skulle kunna skriva en bok om dom också.
Som om mycket annat i mitt liv..
De är desto mer guld värda dom som finns där. Utan att det blir krångligt eller att man behöver känna sig i vägen.

Tycker inte om att gå på tå för någons skull. Ändå blir det så alltför många gånger.

....

Pojkarna och jag hälsade på storebror. Hundarna fick massa tuggis och jag tittade på avsnitt 1 utav Dexter säsong 1... Jag minns när jag "upptäckte" serien efter att den visats på tvn. Jag vill helst kunna se när jag vill. Inte följa någon tvtablå.

Jag bodde i huset på Torggatan och kunde se flera avsnitt på raken. Där hade jag fokus! Märkligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar