måndag 2 maj 2011

Måndag.

Idag kom vi äntligen iväg.
( 6 veckor har nästan gått sedan jag jobbade senast )
Ville och jag hälsade på mitt jobb.
Vi var där i nästan 2 timmar, det var så härligt och roligt att få höra att man är saknad.
Dom tycker om mig.

Fick kramar av dom, puss på kinden och hålla skrynkliga händer.
Det är så fint.
Jag är bra på att jobba bland äldre.

På onsdag börjar jag mitt "nya" schema.
Jag ser fram emot att komma tillbaka.
Dom är så snälla.

Ville skötte sig exemplariskt.
Han verkar känna av att dom är gamla.
V är jättelugn och snäll mot dom som vill klappa och hälsa.
"- Ta med dig jycken nästa gång du kommer!" sade T.

Vad fin han är. Vilken snäll. Han är en sådan där som springer jättesnabbt va?

I tyckte han var väluppfostrad.
Man blir stolt som hundmamma när sådana som inte "känner" Ville verkar tycka om honom.
<3
Min bästa lilla Ville.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar